✓ Open van maandag tem zaterdag | ✓ Fysieke winkel | ✓ Mechelsesteenweg 277, 2500 Lier
U kiest voor:
Deze optie bestaat uit een opening en sluiting inclusief 6 extra bezoeken. Het roldek wordt 3 keer extra gereinigd en we stofzuigen iedere keer het zwembad. Tevens zetten we de waterkwaliteit bij ieder bezoek terug op punt. Eventuele storingen worden prioritair behandeld tijdens het seizoen.
De OPENING van het zwembad omvat volgende werken:
Volgende supplementaire werken kunnen eveneens uitgevoerd worden, echter enkel indien vermeld bij inschrijving:
Alle verbruiksproducten voor de opening en het op punt zetten van de waterkwaliteit zijn inbegrepen, alsook het werk, inplanning en verplaatsing. Specifieke onderdelen zoals sondes, navullingen voor waterbehandelingstoestellen, UV lampen enz. zijn niet inbegrepen in het lenteonderhoud. Deze worden supplementair aangerekend.
Na de uitvoering is het onvermijdelijk dat er zweefvuil bezinkt naar de bodem, omwille van het omwoelen van de vervuiling in het bad. Hiervoor raden wij aan het bad, enkele dagen na de opening terug te stofzuigen, om dit laatste vuil ook te verwijderen.
De SLUITING van het zwembad, omvat volgende werken:
Volgende supplementaire werken kunnen eveneens uitgevoerd worden, echter enkel indien vermeld bij inschrijving:
Algemene voorwaarden voor service contracten:
Na boeking ontvangt u een voorschotfactuur tbv 50 % van de gekozen formule, als bevestiging van inschrijving. Het gekozen tijdsblok wordt pas vast gereserveerd na ontvangst van betaling.
Tijdens de uitvoering is het van groot belang dat er steeds iemand van de bewoners thuis is, opdat de technieker volledige toegang heeft tot de technische ruimte en de aansluitingen van de nutsvoorzieningen, en een aanspreekpunt heeft indien er probleempunten zouden zijn.
Gemaakte boekingen kunnen gratis geannuleerd worden tot 24 uur voor het gekozen tijdstip. Annulaties dienen per mail uitgevoerd worden, via info@water-technics.be. Indien de uitvoering van de werken niet kan doorgaan omwille van dat er niemand thuis is (no show), vervalt het voorschot of de onderhoudsbeurt. Voor opening of sluiting dient er dan opnieuw ingeschreven te worden, en komt er een nieuw voorschotfactuur. Weggevallen onderhoudsbeurten worden eveneens niet gecrediteerd.
Tijdens de opening of sluiting worden er géén reparaties uitgevoerd zoals vervangen verlichting, lamellen, pompen,… Deze worden naderhand uitgevoerd.
Copyright @ All Rights Reserved - Privacy policy - Privacy processing agreement